متن دلخواه شما
بروز تا همیشه
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 248 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

در زیر ویلایی رو مشاهده می‌کنید که طراحی اون توسط معمار مشهوری بنام  اندرو مینارد صورت گرفته . این ویلا همینک در ملبورن استرالیا واقع هستش و این طراحی به درخواست یک خانواده استرالیایی بوده، می‌تونید تصاویر این طراحی رو در زیر مشاهده کنید .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 239 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

آخرین شماره از سه گانه ی فوق العاده بازی Mass Effect 3،  توانست در ماه اول انتشار  به فروشی در حدود ۱٫۳ نسخه دست یابد.

این بازی که مدت زمان زیادی نیست برای پلاتفرم های ایکس باکس۳۶۰، پلی استیشن ۳ و کامپیوتر های خانگی منتشر شده، یک موفقیت باور نکردنی برای شرکت EA و تیم سازنده ی بازی یعنی Bioware بود.

این ۱٫۳ میلیون نسخه مربوط به فروش این بازی در سه پلاتفرم نام برده می باشد. با توجه به اخرین گزارش سایت تحلیلی و آمار گیری NPD، در حدود ۹۴۳ هزار نسخه از بازی Mass Effect 3 به کنسول ایکس باکس ۳۶۰ تعلق دارد و ما بقی مربوط به پلاتفرم های PC و PS3 می شوند.

این نسخه از بازی، آخرین سری از سه گانه ی Mass Effect 3 می باشد. این بازی نقش آفرینی سوم شخص، به ماجراجویی کاپیتان شپرد و داستان جدیدی می پردازد که با عناصر علمی و تخیلی زیادی همراه است.

هم چنین پایگاه تحلیلی NPD  اعلام کرد که بازی انحصاری کنسول نینتندو ۳DS یعنی Kid Icarus: Uprising در حدود ۱۴۰ هزار نسخه، فروش داشته است و آخرین عنوان از سری بازی های ترسناک  Resident Evil معروف به عملیات شهر راکون، به فروش ۱۲۲ هزار نسخه در ماه اول انتشارش رسیده است.

جالب است نیم نگاهی هم به پر فروش ترین بازی ها در سال گذشته ی میلادی بیندازیم که توسط NPD اعلام شده اند :

      ۱٫ Just Dance 2 – Ubisoft, Wii

2. Pokemon White – Nintendo, DS

3. Gears of War 3 – Microsoft, 360

4. Pokemon Black – Nintendo, DS

5. Call of Duty: Black Ops – Activision, 360

6. Zumba Fitness: Join The Party – Majesco, Wii

7. Madden NFL 12 – Electronic Arts, 360

8. Call of Duty: Black Ops – Activision, PS3

9. Madden NFL 12 – Electronic Arts, PS3

10. New Super Mario Bros. DS – Nintendo, DS

11. Michael Jackson: The Experience – Ubisoft, Wii

12. NBA 2K11 – ۲K Sports, 360

13. L.A. Noire – Rockstar, 360

14. Dance Central – MTV Games, 360

15. Mortal Kombat – Warner Bros., PS3

16. Mortal Kombat – Warner Bros., 360

17. Homefront – THQ, 360

18. Kinect Sports – Microsoft, 360

19. NCAA Football 12 – Electronic Arts, 360

20. New Super Mario Bros. Wii – Nintendo, Wii


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 213 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

شرکت ال جی در ماه گذشته گوشی هوشمند  Optimus L3 خود را با یک طراحی متفاوت در نمایشگاه MWC 2012 بارسلون معرفی نمود، که اولین نمونه گوشیهای مقرون به صرفه ال جی از سری “L” در سال جدید است.

Optimus L3 با توجه به طراحی خاص و تکنولوژی های کاربردی خود، تجربه ای منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار می دهد. L- Style طراحی متفاوت ال جی است که دراین گوشی با طراحی مدرن لبه ها و ایجاد هماهنگی در کنتراست رنگها با استفاده از کناره های فلزی و براق همراه است.

صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی این گوشی بهترین زاویه دید را برای شما فراهم می نمایند.این گوشی با برخورداری از باطری ۱۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت(mAh ) امکان مکالمه طولانی تر و همچنین استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی را به ارمغان می آورد.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، Optimus L3 تمام ویژگیهای اولیه یک گوشی هوشمند را با طراحی ویژه و خاص به کاربران ارائه می نماید.

این گوشی بعد از عرضه اولیه در اروپا، به بازار روسیه، آسیا و سپس دیگر کشورهای دنیا عرضه خواهد شد.

ویژگیهای کلیدی:

پردازنده:   ۸۰۰ MHz

حافظه:  ۱ گیگا بایت (ذخیره اطلاعات)، ۱۵۰ مگا بایت (برنامه ها)، ۳۸۴ مگا بایت (RAM )

نمایشگر: ۳٫۲ اینچی QVGA

دوربین:۳٫۰ مگاپیکسل

سیستم عامل: آندروید ۲٫۳ Gingerbread

باتری: ۱٫۵۰۰mAh

ابعاد: ۱۰۲٫۶ x 61.6 x 11.7 میلیمتر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 250 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

پس از فروش متواضع و بررسی  بازی  Lost Planet 2 و حرف و حدیث های خوب و بدی که درباره ی این عنوان زده شد، شرکت  کپکام باید راه  طولانی و سختی را پشت سر بگذارد تا بتواند تمام رد پاها و اثر های منفی از نسخه ی Lost Planet 2 را پاک کند. فکر می کنم نسخه ی سوم از بازی علمی – تخیلی  و اکشن سوم شخص Lost Planet  دچار تغیرات احتمالی زیادی شود.

 به طور مثال  بازی Lost Planet 3  باید بازی  یک شخصیت محور باشد و در درجه ی اول تک نفره. به همراهی یک ماجراجویی دلچسب و فاقد هر گونه عناصر کلیشه ای و تکراری. در نسخه ی  دوم از بازی Lost Planet  ماجراجویی ضعیف، گیم پلی تکراری و فقط گرافیک بازی بود که نظر همه را به خود جلب می کرد.

اما با توجه به اخبار ها و پیش نمایش هایی که از جدیدترین نسخه ی بازی Lost Planet  منتشر شد، می توان به یک عنوان تک نفره ی خوب به همراهی یک ماجراجویی نفس گیر امیدوار بود. درست همانند شماره ی اول از بازی که نسبت به شماره ی دوم، از عناصر قابل قبول تری برخوردار بود.

شماره ی سوم از بازی Lost Planet  مسیر جدیدی را طی می کند و با یک تیم بازی سازی جدید بر روی پلاتفرم های خانگی ظاهر می شود. یک تیم بازی سازی  آمریکایی با همکاری شرکت ژاپنی  کپکام، درست همان چیزی است که بازی Lost Planet  به آن نیاز دارد.

تیم بازی سازی جدید، از موتور گرافیکی جدید نیز صحبت می کنند که در آن باز هم نور پردازی ها، تابش نارنجی زیبای نور خورشید، و برف های سفید رنگ طبیعی به همراهی انعکاس های تابش و بازی با نور، در آن به بهترین حالت ممکن پیاده سازی شده است.

منظور از موتور گرافیکی جدید، تغییر اساسی از موتور پایه ای شماره های پیشین و مهاجرت به سمت موتور قدرتمند Unreal Engine 3 است.موتور گرافیکی Unreal Engine 3 قابلیت های بسیاری دارد، به شرطی که سازنده گان بتوانند از قابلیت های این موتور به خوبی استفاده کنند و گرافیک و طراحی این بازی را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانند.

با توجه به آخرین پیش نمایشی که از شماره ی سوم بازی Lost Planet  منتشر شد، می توانیم نگاهی کلی به این نسخه ی جدید داشته باشیم :

بازی Lost Planet 2 پس از ذوب  شدن یخ و برف ها و به دست گرفتن آشکار جنگل ها  و رفتن  به مسیر های  جدید و محیط های بیابانی، نتوانست به یک عنوان خوب تبدیل شود، به همین دلیل سازنده گان می خواهند مسیر رفته را برگردند و باز هم  بازیکن را در جهان بیگانه  به طور کامل یخ زده،  همانند روز های اولیه ی در بازی، رها سازند. شماره ی اول با شخصیت های خاص و داستانی قابل قبول، باز هم در شماره ی سوم تکرار خواهد شد و این به معنای دوباره زنده شدن یک اثر خوب در ژانر اکشن – علمی – تخیلی خواهد بود.

در همین حال، تیم کپکام در مذاکرات  با تیم جدید، به فکر  یک داستان خوب و نوعی  ”زنده ماندن در شرایط سخت و نیز کشف اسرار محیطی در بازی” هستند.

در این نسخه شخصیت اصلی بازی، یک کارگر ساختمانی است که  برای حمایت از همسر و کودک خود، و به دست آوردن پول وارد ماجراجویی خطرناکی می شود.

تصاویر   و پیش نمایش های  ارائه شده از قسمت  های اولیه ی نسخه ی سوم از بازی Lost planet، در آشیانه ی غار یخی عظیمی و  تیم مستعمره ساختمانی اتفاق می افتد  که در بدترین شرایط  و به نوعی همانند برده، در این معدن تاریک و سرد، مشغول به کار هستند و در این حین، صدایی شنیده می شود و سر و کله ی Akridهای شیطانی پیدا می شود. در این بین انسان های بی سلاح در حال فرار هستند و زاویه ی دوربین روی شخصیت اصلی بازی تمرکز می کند و صحنه های جالب و میان پرده هایی از ادامه ی داستان و بازی را نشان می دهد.

در همان لحظه های اولیه  که Akrid ها از بالا و پایین به سمت شما هجوم می آورند و بقیه در حال فرار هستند، یک خرچنگ عظیم وارد صحنه می شود و این جاست که دردسر ها شروع خواهند شد. شخصیت اصلی به دنبال سوراخ و راه فراری، نگران و ترسیده به این طرف و آن طرف می دود، این هیولا یعنی خرچنگ عظیم الجثه، نقاط ضعف اجتناب ناپذیر درخشان حفاظت شده  ای دارد که توسط ورق های ضخیم یخ شفاف محافظت می شوند.

در این نسخه مکانیک مبارزه ها و هیجان های غیر قابل وصف به وضوح دیده می شود. واقعا منتظر هستیم تا ببینیم Lost Planet 3 همانند چیزی که سازنده گان می گویند؟ و نزدیک به آنچه در پیش نمایش کوتاه از بازی دیده ایم، خواهد بود یا خیر ؟

در آخر اضافه کنم که در این شماره از آلمان های بازی های نقش آفرینی نیز استفاده شده است. تصمیم گیری های بحرانی، انتخاب آیتم های مناسب، ترکیب کردن ها و دانستن یک برنامه برای پیش بردن بهتر بازی.

 نسخه ی سوم از بازی Lost Planet در سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.


سازنده گان Spark Unlimited
ناشر Capcom
کارگردان Kenji Oguro
تهیه کننده Andrew Szymanski
سری Lost Planet
موتور گرافیکی Unreal Engine 3[1]
پلاتفرم PlayStation 3
Xbox 360
Microsoft Windows[2]
تاریخ عرضه ۲۰۱۳
سبک بازی Third-person shooter
حالت ها ی بازی Single-player
رسانه ها Optical discdownload


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 210 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

قطعاً شما که مخاطب وبسایت گویا آی تی هستید بیشتر از مخاطبین دیگر وبسایت ها با تکنولوژی سر و کار دارید. تابحال محتوای قابل توجهی در گویا آی تی در مورد گوگل و ابزار های آن منتشر شده است که شما بواسطه مشترک بودن به خوراک گویا آی تی آنها را خوانده اید.

حالا وقت آن رسیده که در مورد ابزاری بدانید که توسط گوگل تهیه شده است. شاید بارها مشاهده کردید اما هیچ وقت سراغ آن نرفتید. بگذارید خلاصه بگویم ، تابه حال شده در گوگل نام و نام خانوادگی خود را یا اسم مستعار ویژه خودتان را جستجو کنید؟ به چه نتایجی دست یافتید؟ چه تعداد نتیجه پیدا شد؟ چه کسی این همه متن در مورد شما نوشته است؟ آیا امکان دارد از اینها اطلاع پیدا کنید؟ چه کسانی دنبال یافتن پاسخ این همه سوال هستند؟

همه اینها سوالاتی هست که قرار است با معرفی این ابزار کوچک به آنها پاسخ داده شود. پس در ادامه با گویا آی تی باشید تا بیشتر با این ابزار کارآمد آشنا شوید.

داشبورد یا به عبارتی صفحه ای که تمام اشتراک های شما به سرویس های گوگل را نمایان می سازد و میتوانید آنها را مدیریت کنید. در قسمتی از این صفحه شما عبارت Me on the Web را می بینید که همانطور که از آن بر می آید پیوند هایی در این قسمت درج شده که مربوط به حساب شما در وب است.

 

در تصویر فوق مشاهده می کنید عبارت Set up search alerts for your data انتخاب شده و پس زمینه ی آن به رنگ خاکستری در آمده است. این پیوند همان ابزار کارآمدی خواهد بود که شما را در یافتن صفحاتی که در موردتان می نویسند کمک می کند.

با یک کلیک بر روی آن برای شما بصورت پنجره باز شونده یا به اصطلاح پاپ آپ (به انگلیسی: pop-up) پنجره ای تحت عنوان Manage personal alerts گشوده خواهد شد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

همانطور که در تصویر فوق مشاهده کردید ، کنار نام ، آدرس پست الکترونیکی ، و موارد دیگر که برای این گزینه یک فیلد متن خالی قرار داده است. کافیست داخل مربع کنار هر گزینه را پر کرده و دگمه Save را کلیک کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 269 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

در یکی از مقاله هایی که چند وقت پیش نوشتم و در این مجله ی اینترنتی منتشر شد، احتمال خبر معرفی شدن بازی Crysis 3 با درصد ۲۰، تخمین زده شده بود. اما امروز که سری به سایت GameSpot زدم متوجه شدم که بازی Crysis 3 توسط EA به طور رسمی تایید شده است و این خبر تا حدی مرا هیجان زده کرد. به دلیل اینکه سری بازی های کرایسیس با تاخیر چند ساله عرضه می شدند. ولی این بار قضیه متفاوت خواهد بود.

شماره ی سوم از عنوان اول شخص کرایسیس ۳، در بهار ۲۰۱۳ راهی خانه های شما خواهد شد. در این نسخه داستان بازی در سال ۲۰۴۷ اتفاق می افتد و این بار شاهد بازگشت دوباره ی  شخصیت اصلی در سری کرایسیس یعنی  Prophet  خواهیم بود.

کرایسیس ۳ با همان موتور گرافیکی Cryengine ساخته می شود و افرادی که این نسخه از بازی را پیش خرید کنند، از امکانات بیشتری نسبت به نسخه ی اصلی بهره مند خواهند شد و به جای نسخه ی اصلی، نسخه ای با نام Crysis 3 Hunter Edition را دریافت خواهند کرد.

تصاویر منتشر شده از این نسخه ی جدید، نشان می دهند که محیط ها و فضاهای این شماره، باز هم موقعیت های شهری  دارند که با نسخه ی اولیه یعنی  محیط های جنگلی و سر سبز ترکیب شده اند !


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 244 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

آیا شما هم از سرویس های ADSL ویا وایمکس استفاده می کنید؟ سرعت و یا نرخ انتقال داده شما چقدر می باشد؟ سرعت دانلود اینترنت معمولا بر مبنا Kbps بیان می شود ماننده ۱۲۸Kbps ویا ۲۵۶Kbps. در واقع سرعت ۱۲۸Kbps به این معنی می باشد که شما می توانید حداکثر ۱۲۸۰۰۰ بیت در ثانیه از اینترنت دانلود کنید که این می تواند شامل دانلود کردن یک فایل ویا مشاهده کردن یک وب سایت باشد. طبیعی است که هرچه این نرخ بیشتر باشد سرعت دانلود کردن شما هم بیشتر خواهد بود.

شما می توانید با استفاده از برنامه زیر سرعت واقعی اینترنت خود را محاسبه کنید. این برنامه با انجام یک سری تست سرعت متوسط دانلود شما را محاسبه می کند:

 

لینک وب سایت: تست سرعت اینترنت

این برنامه پس از بررسی سرعت اینترنت شما مدت زمان مورد نیاز برای دانلود یک فایل ۱۰مگابایتی را نیز به شما نشان می دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب